Keeping Up With The Kardashians

 
Nu när Pretty Little Liars har en paus, och jag inte har någon serie att kolla på har jag fått lite smått panik.
Jag kollar på några svenska serier, typ standard som Svenska Hollywoodfruar osv, ja ni vet det som alla andra
svennar också kollar på. Men det är liksom inte lika kul som att följa en serie på engelska som man kollar på
på datorn. Så jag satte mig vid datorn efter att ha sett Keeping Up With The Kardashians några avsitt på 5:an
och bestämde mig för att börja kolla på serien och se om det ens var något att se. Och det var det verkligen.
Jag är nu helt fast och har sett 3 och en halv säsong på någon vecka bara. Dom är alla så jävla underbara
och man kan inte annat än älska deras familj. Så för er som inte sett serien, ge den en chans, jag är nästan
helt säker på att ni kommer älska den!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: