Live While We´re Young

 
One Direction-haters kan bläddra till nästa inlägg nu.
 

Jag tror inte någon Directioner har missat vad som hände idag. Nämligen videon ovan släpptes. Och jag själv kan inte förstå hur man kan hata dom här pojkarna? Visst, ni gillar inte deras musik, fine, men att hata dom? Det är fan inte ens möjligt. Dom är dom mest underbara bästa killarna i hela världen, utan tvekan, och kommer alltid ha en enorm plats i mitt hjärta.
 
Niall, Harry, Zayn, Liam och Louis, namnen på mina killar, mitt band som kommit så sjukt långt sen X Factor. Kan ni fatta. Från Torn till det här? Hur kan man inte vara stolt? Känner mig som en mamma vars barn tar sina första steg. Kan inte beskriva hur stolt jag är över dom och vad dom lyckats med sedan Torn, sedan X Factor. Sedan 2010.
 
Folk frågar mig om jag slutat gilla dom, svaret på den frågan är nej, stort nej med stora bokstäver. Visst, jag var inte där från början, men en sak är säker, jag stannar till slutet. Dom här killarna betyder så mycket för mig, jag kan inte ens beskriva det med ord, och jag hatar att jag inte kan ge tillbaka det som dom gett mig. Dom har gett mig vänner för livet, det låter sjukt, men så är det. Och jag kan aldrig tacka dom nog för det. Jag kan aldrig tacka dom tillräckligt för att dom är dom.
 
 
 

KOMMENTARER

- Sabina

Världens bästa killar! Vi slår ner folk som hatar dom..vi är starkare och så mycket smartare än dom!

oooooch spoooonbuddie, i miss you! <3

2012-09-20 @ 23:50:04
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: