Min Viktor

Jag tror inte att någon som har koll på vad som händer i hockey-världen har missat att Viktor under Lock Outen ska spela i Tingsryd. Dom flesta har tagit det bra, dom flesta (AIKare) har lust att se honom nolla djurgården. Men för mig är det helt tvärtom. Jag gick in på sportpladet, läste rubriken och brast i gråt. Jag låg och grät i över 2 timmar. Jag tror att anledningen är att jag kommer veta att han spelar i Sverige, men inte inte i AIK och det gör ont i hjärtat. Att det bara är under Lock Outen spelar ingen roll för mig.
 
Update: Elitserien har nu öppnat för NHL-spelare vilket gör mig både glad och rädd som fan. Viktor har redan skrivit på för Tingsryd, men det finns chans, en liten chans, att AIK köper loss honom. Men samtidigt finns det risk att en annan Elitserie-klubb köper loss honom vilket gör mig så sjukt rädd. Det skulle förstöra den här säsongen för mig helt och hållet.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: