Niall James Horan

Idag är det den 13 September, och det är inte vilken dag som helst, det är inte en vanlig dag, för idag är det Niall's födelsedag. Idag fyller min lilla Irländska ängel 19 år, kan inte fatta att tiden gått så fort. Min pojke blir bara större och större, och mer och mer berömd för varje dag som går. Kan inte beskriva hur stolt jag är över honom (Och dom andra killarna) för allt dom gör dagligen. För er kanske det bara är 5 vanliga killar, små flick-idoler, men för mig är det så mycket mer. Hur som helst vill jag bara säga ett stort Grattis till min älskling på hans dag idag. Hoppas dagen varit grym, att du fick mycket presenter och att du fick käka Nandos hela dagen för det är du värd.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: