22 April

Large
 
Min sovmorgon försvann imorse då jag skulle vara i skolan 08:10 istället för 09:30 för att skriva Nationella, och inte nog med det, i spanska också. Väldigt ovärt. Men det gick faktiskt ganska bra (inväntar applåder), hur som helst, sedan rullade dagen på. När jag slutade åkte jag, tillsammans med Karro, till Dagis för att hämta Zeus som jag ska passa till på onsdag. (Zeus är alltså en hund) och sedan åkte jag hem. Har pratat med Jenni i telefon, standard, och ätit, standard det med. Ska om en timme åka till hallen för att kolla på match, sen får jag se om jag tränar efter det eller inte. Men nu måste jag fortsätta plugga och gå ut med hunden innan han kissar ner mitt hus, vi hörs senare.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: