Ett tillskott i familjen

Foto: Mari Stine Johansen
Foto: Mari Stine Johansen
 

Detta tjat om valp måste få mina vänner och familjs öron att blöda, men det faktum att jag i sommar kommer åka hem från en kennel med en svart fluffboll i bilen gör mig så jävla lycklig. Jag hade tidigare kontakt med en kennel som verkade skitbra, men det visade sig sedan att mamman gick tom, vilket betyder, inga valpar. Men istället tipsade den här kenneln om en annan kennel, och nu sitter jag här och förbereder ett mejl till dom. Det, i princip, enda kravet jag har är att det ska vara en svart hane, självklart ska den ha bra stamtavla och vara fin, men en svart hane ska det vara. Jag vet dessutom att denna lilla krabat kommer att heta Foppa, efter peter Forsberg såklart.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: