Happy Birthday Mother

 
Åkte som sagt till Jennis skola, i regnet, när jag slutat. Vi åkte sedan till Forum där vi, som sagt, åt på Taco Bar. Gick sedan till hallen för att träna, men jag bestämde mig för att skita i träningen, så jag kollade bara på. Efter vår träning var det match i hallen som vi då stannade och kollade på. Det var Skurus damlag som mötte Järva, och tyvärr åkte Järva hem glada. Sedan är det ju så att mina bussar bara går en gång i timmen, så jag och Jenni stannade kvar i hallen och kollade när Herrlaget tränade istället för att frysa och vänta på bussen ute. Kom hem runt 10, och ska nu sätta på ett avsnitt av Glee som jag ska somna till, så vi hörs imorgon.
 
Och, grattis på födelsedagen mamma.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: