Helgen

 
Lördag: Vaknade (väcktes av pappa) runt halv 7, det för att åka och spela match mot Djursholm, vilket förövrigt är typ ett av Sveriges bästa lag, så ni kan ju gissa hur det gick. Efter det åkte jag och Jenni (suprise) hem till mig och mös lite. Åt middag vid 8 innan vi drog till Orminge och mötte upp Vickis, Isatu och Karro. Vi gick sedan hem till Vickis och hade det mysigt till halv 12 innan vi började gå mot bussen. Vi gick förövrigt vilse i ett jävla villahusområde, jävligt grymt, men lyckades hitta hem iallafall. Kom hem runt 12, och tanken var ju att jag skulle kolla NHL då men jag somnade väll strax därefter.
 
Söndag: Vaknade runt sju, (alltså vad är grejen?) och låg och kollade på tv till strax efter åtta då pappa väckte Jenni. Vi åt frukost och åkte sedan till hallen och tränade småkillarna. När jag kom hem sedan fixade jag mig lite, duschade, bytte om, fixade håret och allt sånt där ni vet, och sedan vid 2 kom det massa folk hit för att fira min syster som fyllt år, och min mamma som fyller år på torsdag. Så det var lite mys. Vi fikade, öppnade presenter, sen tog vi fram fyrhjuling vilket var grymt. Dom sista drog för en stund sedan, så antingen ska jag ut och skjuta lite på korgen eller gå och lägga mig. Är så sjukt trött (och jävligt social som ni märker).

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: