Jack the Lad Swing

Tumblr_mhk662vzja1qewakro1_500_large
 
Gruppen Jack the Lad Swing, Oritsé, Aston, JB och Marvin, kanske mest kända som JLS, har släppt en 'nyhet' som krossade mitt hjärta i bitar. Att få reda på att en grupp som betyder så mycket för en ska splittras är som en hård jävla käftsmäll. Tårarna rinner utan stopp och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Håller på att bryta ihop, vill bara lägga mig ner på golvet och gråta, sjunka genom golvet och försvinna.
 
Men jag vill även tacka mina fina killar för allt dom gjort, alla intervjuer, alla videor, alla välgörenhets-projekt, all musik. Dom är helt enkelt bäst. Att få den här nyheten var inte lätt, men jag säger precis som dom Everyday i love you a little bit more kommer alltid älska mina fina killar av hela mitt hjärta. Kan inte förklara min kärlek för dessa fina killar, och ska inte ens försöka med tanke på hur töntig jag skulle låta. Önskar hur som helst alla all lycka i hela världen, med musiken, Marvin och Rochelle med deras lilla plutt. Och hoppas att jag någon gång i framtiden kommer få se mina fina killar.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: