Lördag // Söndag

 
Lördag: Åkte först (runt 13:00-14:00) till Gun för att fira att hon fyllt 75 år, hon bjöd på lite mat och fika, och jag fick träffa en liten del av släkten. Vid 18:00 åkte vi därifrån och då skjutsade pappa mig till Cornie där jag och några andra skulle fira att hon fyller år (idag! Grattis Cornie!) Vi myste lite, åt och kollade på film. Jag drog därifrån vid 12 och var hemma strax innan halv 2.
 
Söndag: Spenderade dagen i en baskethall med Jenni och våra småkillar + deras föräldrar. Det var nämligen dags för dom att spela deras första matcher, vilket var sjukt kul att se och dom var hur duktiga som helst. Vi fick kommentarer som Era killar är för bra och Era killar spöar skiten ur våra vilket var kul för både oss och killarna. Vid halv tre (?) var allt slut så då tog jag och Jenni oss till Forum där vi åt Taco Bar, standard, dreglade över universums snyggaste kille, utan överdrift, och köpte jävligt mycket godis då jag inte fick något igår när jag kom hem. Efter det åkte vi med mamma som också var där, hem till mig, och nu sitter vi här. Hur som helst, nu blev jag akut kissnödig, så ciao.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: