12 Augusti

 
Näst sista måndagen innan skolan börjar, och jag har inte ens ångest. Möjligtvis för att jag är så jäkla peppad att börja skolan (hur sjukt låter inte det haha?) men jag tror att det kommer bli så bra. Jag får hålla på med det jag älskar och jag behöver bara sitta i skolbänken tre dagar i veckan, det kan ju nästan inte bli bättre. 
 
Kom för en stund sedan hem från Långa Raden där jag, familjen och några grannar åt middag, Lite mysigt på en måndagskväll. Ligger för tillfället i sängen, med valpen, och ska kolla på ett avsnitt av Breaking Bad innan jag sover. Ska upp runt sju imorgon för att åka till veterinären för att kolla Foppas ögonen, och sedan kanske köpa ett ps3 med systern min. Tror även jag ska träffa bästa Jessie efter också, det var en evighet sedan vi träffades så det är på tiden nu!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: