4 Augusti

Sommaren är snart slut, och för mig börjar skolan om 15 dagar. Om jag tänker efter har jag knappt gjort något under den här sommaren, uppfostrat en valp, varit på läger i Enköping, fyllt 16. Stranden vet jag inte om den räknas då jag inte varit där mer än 10 gånger (på hela sommaren) Har även hunnit med lite AIK mitt i allt, men mer har jag inte gjort.

Hur som helst, kom hem från Enköping igår, så min 16-årsdag firades i Enköping, en baskethall, på en buss och slutligen hemma. Den var ganska dålig, faktiskt, men fick en ny telefon och fick äntligen träffa min valp som jag saknat sen jag åkte.

I Enköping har det, för det mesta, stått basket på schemat, men även spökrunda, spex, disco (= försöka få små-tjejerna att dansa), nattäventyr och lite till. En ganska lyckad vecka trots att jag velat åka hem ungefär varje dag, och nej, jag ångrar verkligen inte att jag åkte.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: