11 februari

Dulgc2n_large
 
Jo men bloggningen idag har ju vart på topp, eller vad säger ni vava? Aa fast ne. Hur som helst, vaknade imorse, för sent som vanligt (men hallå, jag gillar att sova duuh?) stressade till bussen. Väl på bussen halsade jag en Redbull för att vakna lite - man ska inte bara gå upp, man ska vakna också - som min pappa alltid säger. Började 08:10 med nationella, svenska. Ganska osoft. Dagen rullade på som varje måndag, bild med LG (...) osv. Åkte hem efter skolan, pluggade inte, åkte till Nacka Sporthall för en timmes fys/styrketräning, whatever, med våran PT (japp, så coola är vi). Och nu tror ni att jag kommer skriva att jag kommer ha väärldens träningsvärk imorgon, men nej. Var lat, orkade inte göra något och min kropp/hosta/förkylning var inte på min sida, så det gick ju sådär. Tja bra första intryck på PTn som för övrigt inte var snygg för er som undra.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: