#6

Tumblr_mhzxebdtvh1s1waulo1_500_large
 
Idag är det den 12 februari, vilket betyder att det är dags för den matchen jag längtat efter sedan några veckor tillbaka. Nämligen Tärnströmmatchen. Matchen då både spelare och publik sak göra allt för att hylla våran Dick. En spelare som betytt mycket för mig, kanske inte mer än alla andra, men mer är de flesta. Jag har haft mina spelare, Dick och Viktor, att Dick nu lagt skridskorna på hyllan, Viktor åkt till NHL kanske inte är världens flyt för mig, men men. Jag vet till 100% att jag kommer vara en av dom som står och med rinnande tårar på läktaren idag, men jag bryr mig inte, så får det bli. Inte nog med att Dick ska hyllas av läktaren, AIK ska även hylla honom genom att ta tre poäng tillsammans med ett fullsatt Hovet förhoppningsvis. Jag hoppas att du ska till Hovet du också.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: