8 februari

 
Fredag idag, känns dock som måndag då jag inte varit i skolan på hela veckan.
Började dagen 08:10 med det, för min del, första svenska nationella provet. Gick helt okej tror jag, men jag blev klar så himla tidigt så jag gjorde säkert helt fel haha. Efter skolan åkte jag hem till Moa där jag spenderade några timmar. Under dom timmarna hann vi skratta, prata, kolla på tv och hosta ikapp. Men det var mysigt iallafall. Åkte hem så att jag var hemma runt halv sju, och åt då middag tillsammans med min familj och en granne.
Eftersom att jag fortfarande inte är frisk så spenderar jag resten av kvällen hemma. Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt för att städa lite och för att sedan klockan ett fira lilla Hampus som fyller sju år.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: