Bekännelser

Jag gillar mörker mer än ljus. Som t.ex. om jag kommer hem från skolan vid 3 och det är ljust ute drar jag ner persiennerna för att det ska bli mörkt i rummet jag är i
 
Om jag ska äta tacos, är det enda jag har i brödet köttfärs, majs och gräddfil, inget annat.
 
Jag har både en bok och ett Twitter-konto där jag skriver exakt vad jag tänker på och hur jag mår. Och ingen får följa konton eller läsa boken, absolut ingen.
 
Jag är väldigt bra på att dölja mina känslor om jag vill. Min lärare sa i fredags 'Man ser verkligen att du är gladare den här terminen, du ler mycket mer' men sanningen är att den här terminen har varit den värsta någonsin.
 
Jag hade en hemlighet som ingen visste om, som ingen listade ut förens jag berättade. Vilket bevisar att jag verkligen kan dölja saker om jag vill.
 
Little Mix betyder typ allt för mig. Deras texter har så mycket betydelse och jag kan inte räkna gångerna jag gråtit till deras låtar på mina händer.
 
Förhoppningsvis har jag en valp när sommarlovet börjar, det är det enda som får mig att kämpa just nu om jag ska vara ärlig.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: