Fredag - Lördag - Söndag

Fredag: Efter skolan åkte jag till dagis för att hälsa på (?) men det slutade med att jag stannade där, själv, från 5 till 11 med 2 hundar och en katt. Anledningen var att Petra hade åkt iväg för att hämta sin lilla valp (ååhåå) som vi sedan gosade med som tusan när hon kom tillbaka. Hur söt som helst.
 
Lördag: Vaknade på dagis klockan 5 (!) för att sedan somna om och vakna vid 8 (!). Då gick jag upp, åt nudlar (...åh) för att sedan somna om, igen, och sedan vakna vid halv 12. Dagen spenderades på dagis med Petra, valpen och lite andra vovvar och katten. Vid halv åtta åkte jag till Orminge för att möta upp Elin, hyra film och åka hem till mig där vi skulle sova.
 
Söndag: Vaknade med Elin runt 8 (asså?) för att åka iväg och träna småkillarna som vanligt, Tog sedan bussen hem tillsammans med Elin, när vi kom hem kollade vi på typ halva säsong 1 av Solsidan (Ove, my love) åt lunch, och glass. Hon åkte runt 2 tror jag, och sen dess har jag suttit och kollat på tv och tänk på hur mycket jag borde plugga.
 
 
Lite söta bilder på lilla valpen, hur söt är han inte?

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: