Hejdå gymnasieångest....

..... aa eller inte. Har nu på kvällen efter hockeyn skickat in min ansökan när det gäller gymnasievalen och allt det där. Är väldigt nöjd med min ordning och mina val. Dock har jag inte varit på öppet hus på mitt andra-hands-val (....hur skriver man ens det?) men min kompis och syssling går på den skolan, och dom säger att den är brabra, så jag litar på dom. Men jag kommer komma in på mitt första val (..öh..) så behöver inte oroa mig (haaahaa). Ska hur som helst njuta av hockey-vnsten mot HIV, äta upp mitt godis och plugga inför provet jag har imorgon, wooh tagga nervsystemet, avgå. Sen ska jag sova, så vi hörs imorgon/senare idag.
 
Ni får ingen bild för jag är ful idag.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: