Quiet people have the loudest minds

Tumblr_mhp2h8wzxb1rnq3x6o1_500_large
 
Jag har ju en jävla tendens att fucka upp mitt liv totalt. Vilket är precis det jag gjort de senaste månaderna. Så fort någonting äntligen går åt rätt håll ska mitt huvud och mina tankar förstöra. Det finns alltid något negativ i det positiva när det gäller mig, och nu visas det mer än någonsin. Jag är trött på att gång på gång falla tillbaka på grund av att alla tankar förstör. För återigen går jag från att vara en smula lycklig till att falla ihop och vilja gråta för att allt går åt fel håll. Det ska gå framåt, inte bakåt. Så varför ska det alltid förstöras? Varför ska alla jävla tankar förstöra gång på gång? Varför kan jag aldrig få någon tur i någonting? Jag bli så jävla trött.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: