Sjukling ska släpa sig till skolan

Tumblr_mh5cpj6kqd1rabkbzo1_400_large
 
Som bilden säger, imorgon är det fredag, och jag, mitt snor och min hosta ska släpa oss till skolan med godis och skriva nationella i tre timmar. Ser fram emot det, verkligen. Efter skolan ska jag iväg på lite bus, aa nu blev ni nyfikna va? Hah, ni får veta imorgon kväll vad jag ska hitta på. Det blir nog bra om min kropp orkar hela dagen, för att sitta och skriva i tre timmar är väldigt ansträngande, verkligen, väldigt. Jag ska plugga lite till nationella så jag inte failar totalt (läs: typ kolla på dokumnentet och sedan twittra istället) sen platta mitt korta hår och kolla på Prison Break tills jag somnar. Ska även hinna knarka lite medicin också. Och juste, kolla på sista perioden av Sverige - Tjeckien också som Sverige just nu ligger under med 1 mål, skärp er.
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: