Svaren

Är du min brush? - Ja du är min brush
Om du är det, förklara utförligt varför isåfall. - We’re just menat to be brushan
Tycker du att muppen ovanför är ful? - aa
Kan du beskriva din dröm-hustru? - Hon ska spela hockey och ha en snopp (hihi transa)
Varför är du fortfarande kåt på Jonathan? - Tänker inte ens kommentera det
Varför haru F i alla ämnen? - :(
Jag vet att du spelar the Sims varje dag, vad för attraktion finner du i det? - Det är kul att dränka dom i poolen (seriöst, skitkul)
Tycker du att jag har fina öron, isåfall. Varför? - Ja dom är så fluffiga ch fina som Dumbos
Wanna fuck? - Yes I wanna dooooo
Vem är Casper? - Bitch please
Vem är Erik? - Eric*
Har du en dildo? - Nej Jenni, du tog ju den
Hur många besökare? - Du, jag och mormor
Varför slår du mig hela tiden? - yolo
Säg något jag inte vet - Jag ser dig just nu
Hur gåre med your boy? - ;)
Do you smoke? - Nä
Do you have bra betyg in the school? - Helt okej
Vem är din bästa vän? - Jag vet faktiskt inte..
Cider eller öl? - Alltså båda är ganska äckligt...
Vill du ha en vandrande pinne? - O M G  J A
Varför AIK? - Alla föds till Gnagare men på tok för många uppfostras fel ;) Nej men, både pappa, morbror och morfar håller på AIK så det blev liksom så.
Drömresan? - Jag har typ ingen.... :o
Varför är du en så himla bra person? - Det är jag inte men ååh
Varför är Bam awesome? - För att hon är väldigt brabra, och rolig och skön osvosv
Vart köpte du Ed Sheeran-tröjan du visade förut? Vill ha deeeen! :) - Köpte den på hans spelning i Sverige!
Vilken skola går du i? - Myrsjöskolan
 
 
Gör en del 2 sen, för jag orkar inte svara på alla frågor nu.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: