There are braces for crooked teeth, surgery for stretch marks and make up for blemishes, but there is nothing in the world that can fix an ugly heart.

 
 
 
 
A_uaurecaaacvkt_large
 
Åh är så sjukt trött på allt jävla skitsnack hela jävla tiden. Fattar inte folk att allt kommer fram tillslut, speciellt när ni snackar om någon till personens bästa vän. Det är så sjukt patetiskt. Om ni har något problem med mig (eller någon annan också för den delen) helvete säg det till mig istället för till alla andra. Men sluta låtsas som att ni bryr er så mycket när ni inte kunde bry er mindre. Sluta fejka att ni är så jävla snälla och gulliga hela tiden, det är så sjukt genomskinligt, och allt kommer fram till slut. Sen att jag även hör en massa skit från mitt lag, det är fan jobbigt. De enda personerna som borde finnas där efter att dom fått reda på saker om mig som i princip ingen annan vet. Det är så äckligt, och jag är så trött på allt och alla. Lägg ner bara, visa att ni är lite mognare än så.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: