10 Januari

Torsdag idag, skola och hockey står på schemat. Taggad för skolan och otaggad för hockeyn, eller? Nja. Eftersom att jag bor ute mitt i ingenstans hinner jag inte hem mellan skolan och hockeyn, så i väskan ligger matchtröjan, dataladdare och en massa avsnitt av Criminal Minds, för något måste jag ju göra mellan 15:00 och typ 19:00.
 
Hur som helst, dagen började bra för en gångs skull, varför? Jo mamma hade köpt oboy. Gjorde min dag, och sen att jag inte får va med på gympan och sitta och kolla på Criminal Minds istället var ju ganska okej också. Men att jag fick reda på att vi inte hade någon spanska idag var fan det bästa. Kan inte ens förklara mitt hat för det ämnet, hemskt.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: