11 Januari

Gammal bild.
 
Eftersom att det är fredag idag går jag skolan från 08:10 till 12:55 sjukt skönt. Dagen började med en massa kaos, gick upp fem minuter innan bussen gick, men grym som jag är hann jag i tid till skolan utan att glöma typ dator eller telefon. Hade matte, spanska och typ SO/Svenska, och jag gjorde på riktigt ingenting på någon lektion. Satt och kollade på Criminal Minds vilket jag även gjort hela kvällen. Efter skolan åkte jag och Karro till Orminge köpte godis för att jag tycker synd om mig själv som är sjuk, sedan hem till sängen som jag legat i och bara lämnat en gång på hela kvällen för att äta mat med mamma, pappa och Mackan. Har kollat på 5 eller 6 avsnitt av Criminal Minds och det ska jag fortsätta med nu också, ha en bra kväll!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: