13 Januari

 
Idag har jag hunnit, sova till halv 12, tänkt på hur mycket jag behöver träna och kollat på Criminal Minds, ja inte så mycket mer. Fortfarande lite sjuk så har inte velat göra något, vill bli frisk för imorgon ska jag börja träna igen, hur jag än mår. Men trots det kommer jag ändå få åka till Norrköping och kolla på när mitt lag tar sig vidare till nästa gång i RM. Hur jobbigt det än kommer vara åker jag med ändå. Har saknat dom, har saknat basketen så sjukt mycket, ångrar verkligen att jag inte hade tagit en paus för det gjorde bara allt värre. Hur som helst, nu ska jag städa mitt rum och försöka plugga lite.

KOMMENTARER

- sabina

Tror du är en Criminal Minds nörd...

2013-01-14 @ 13:34:00
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: