14 Januari

 
Måndag igen... Skola igen, men, träning igen. Fan vad jag längtat. Ikväll släpar jag röver till hallen igen för att studsa lite boll, var väl sisådär en och en halv månad sedan jag tränade, och ungefär t r e månader sedan jag tränade regelbundet. Dock kommer det inte blå helt perfekt för Jenni är inte där, den jäveln är kvar i Thailand... hoppas hon bränner sig på fler avgasrör känn skadeglädjen Jenni.
 
Innan träningen måste jag dock plugga, kolla på Criminal Minds och gå på möte i skolan, vad vi ska snacka om vet jag inte, vet bara att det har med att vi missar balen att göra, vilket för övrigt suger. Ska fortsätta jobba med vårt företag nu, som jag för övrigt är boss över, helt rätt.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: