18 januari

Fredag, bästa dagen på skolveckan började med att jag kom 20 minuter sent till skolan, bra jobb. Hade matte då vi inte gjorde något för läraren var inte där. Sen spanska, och läxförhör, hade pluggat lite så kunde dom helt okej, när läraren sedan säger att det skulle va muntligt tänkte jag bara 'fuck...' men det gick skitbra. Fan vad bra jag är. Sen hade vi redovisning på SO/Svenskan som gick helt okej, med andra ord en ganska bra dag.
 
Kom hem vid halv 2, skulle ha tränat men satte mig framför tv:n för det var så mycket skönare. Ska träna lite nu, duscha, platta håret, äta och sedan antingen bara ta det lugnt resten av kvällen eller åka till Jenni, vet inte riktigt. Imorgon runt halv 7 bär det va mot Norrköping med laget för Omgång 3 i RM, ska bli kul att hänga lite i en hall igen. På kvällen sen sover Jenni här, och jag ska vara hundvakt, dock bara över natten men det blir mysigt.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: