20 Januari

 
Vaknade imorse runt halv åtta av att Stella i princip hoppade på mig och försökte slicka mig i ansiktet. Trött som fan i shorts och skoterstövlar gick jag ut lite med henne en stund innan jag gick in i värmen och kollade på tv. Runt åtta vaknade Jenni, vid 08:50 var det frukost innan vi blev skjutsade till hallen för att träna småkillarna. Hur söta som helst, men ibland vill jag bara tejpa igen munnen på dom haha. Sedan hem igen för att gå bort till isen. Nu sitter vi i soffan och kollar på tv igen. Lite senare i eftermiddag/ikväll ska jag till Dagis och lämna Stella till Petra och plugga till mitt prov jag har imorgon. har inte öppnat boken på hela helgen, bådar inte gott.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: