22 Januari

318029_559262914086854_419557476_n_large
 
Seg tisdag, som vanligt. Skola 08:10 till 15:30, plus ingen träning, sämsta dagen på veckan. Började ju inte speciellt bra heller, gick upp ur sängen 07:39, bussen går 07:49 och jag måste gå hemifrån 07:40, men vem fan är grym och hinner ändå? Jo jag, ibland är jag bra. Så helt osminkad och jävligt ful drog jag till skolan där jag sminkade mig inne i mitt skåp typ, sött. Dagen gick sjukt långsamt, och alla lektioner var hur tråkiga som helst, blä. När jag kom hem skulle jag ha pluggat men orkade inte så satt framför datorn, åt middag, kollade på PLL och det är väl ungefär det jag hunnit med. Borde plugga matte nu, då jag har B-delen på matteprovet imorgon, och med tanke på att jag tyckte A-delen (den 'enkla' delen) var svår som fan så vill jag bara dö av tanken på B-delen...

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: