24 Januari

3906_459128460812332_2080315255_n_large
 
Näst bästa dagen på skolveckan är snart avklarad. Vi fick sluta tidigare på Profiltiden, så efter skolan åkte jag till Dagis för att träffa Petra, snacka om valpen hon ska köpa om två veckor (!!) (aaaah dööör) och för att hämta pengar, fan det börjar bli lite till London nu, grymt. Efter det tog jag bussen till träningen, där körde vi en och en halv timme basket och en halvtimme fys (min röv kommer vara d ö d imorgon) men men. Kom hem, duschade och nu ska jag göra min tusen läxor jag har till imorgon. Bra planerat där lärarna... ibland undrar man ju hur dom tänker när dom lägger typ fyra läxor till en dag... jag har ett liv? Men hur som helst, måste göra dom innan jag torkar och plattar håret, så jag kanske kommer i säng innan tolv.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: