29 Januari

Dagen rullade på som vanligt, alltså jävligt segt då jag slutade halv fyra. Men men, efter skolan tog jag bussen hem (som jag fick vänta på i en kvart, trodde jag skulle frysa ihjäl). Tanken va att jag skulle löka sönder på löpbandet när jag kom hem, men min kära syster hade en kompis hemma och såklart skulle dom sitta just vid löpbandet, och det är lite stelt att springa som en idiot på det då, så jag sket i det och kollade på tv istället (smalt). Hur som helst, började lite på min Svenska-läxa, ska sedan göra lite NO och Engelska. Imorgon är jag 'ledig', typ, ska på prova-på-dag på Realgymnasiet, hur skönt? Asskönt. Dock måste jag gå upp astidigt, men jag missar spanskan så, w i n.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: