30 Januari

Vaknade sjukt tidigt idag, runt 6, eller något sånt. Skulle nämligen iväg på en prova-på-dag på Realgymnasiet. Kul kul. Skulle ta med mig Leia också för att inte vara mobbad utan en hund. Bussen gick 07:00 och 06:47 gick jag hemifrån, skulle alltså på 13 minuter springa till Sara, hämta Leia och springa till bussen. När jag var utanför Saras hus kom bussen, trodde jag, så jag kubbade upp hämtade hunden medans jag skrek typ 'Ahhgsst busseeen', tog hunden, kubbade till bussen då jag upptäcker att det var fel buss, så där fick jag stå i 7 minuter och frysa, väldigt roligt.
 
Åkte till Slussen och tajmade in klockan-8-kaoset perfekt med en hund som aldrig åkt buss eller tunnelbana förut, bra va? Stod och väntade på tunnelbanan och en snubbe stod och glodde som fan, tänkte 'vafan glor idioten på?' kollar ner på hunden, ser en stor pöl vid min fot, och hela skon var blöt, tänkte 'Va i helveteee, har hunden kissat på mig?!' fick lite små-panik, men upptäckte sen att det var min vattenflaska som hade läckt, tja lättnad. Iallafall, kom till T-Centralen runt kvart i åtta och åkte tillsammans med resten till Upplands Täby där jag spenderade typ 3 timmar (var det ens så mycket?) sen åkte jag hem, kom hem runt ett vilket var sjukt skönt. Så ja, hoppas alla som var i skolan hade det jävligt kul, hähä.
 
Och bra som jag är tog jag inte en enda bild, hoppas ni överlever.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: