Bekännelser

Folk kommenterar att jag har långt hår nästan varje dag. Jag kan gå i korridoren i skolan och så kommer någon och säger ''Gud vad långt hår du har!''. Hände senast igår.
 
Jag har aldrig sett filmerna Sagan Om Ringen, Star Wars eller Hunger Games.
 
Jag har, sedan sjuan, vetat vad jag vill hålla på med efter gymnasiet vilket är sjukt skönt nu när vi ska välja linjer och skolor.
 
Jag var uppe i Särna i jaktstugan med pappa första gången då jag bara var några månader. Och pappa har berättat flera gånger att jag då badade i en liten balja på bordet i köket haha.
 
Jag kommer att missa KISS konsert i Sverige pga min klassresa och fick idag reda på att vi troligen kommer missa balen också.
 
Jag ska på två One Direction-konserter i år och troligtvis på Olly Murs konsert i April också.
 

Jag hatar frågor som typ 'Vad gillar du mest med dig själv' för att jag aldrig kan svara på dom utan att ljuga. Anledningen är att det inte finns något jag gillar.
 
Jag önskar att jag inte brydde mig om vad andra tyckte om mig. Folk har ofta bilden att jag inte gör det men egentligen bryr jag mig sjukt mycket och oroar mig ofta för vad alla tycker.
 
Tumblr_mgcg4nboif1rqm5f2o1_500_large

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: