Bekännelser

Jag äter inte skalet på gurkan, om ingen har skalat bort det gör jag det själv.
 
Jag får panik av att åka bakom andra i bilen. Även om det går i 110km/h och det ligger en bil framför, blir galen, får verkligen panik, måste alltid vara först.
 
Jag 'faller' väldigt lätt för killar som spelar hockey, det är något särskilt med dom. Om dom säger att dom spelar hockey kan dom bli 100 gånger snyggare på bara några sekunder.
 
När jag träffade Daniel Bång var jag helt borta för att jag tyckte att det var så coolt, så jag bad honom signera min halsduk med en mascara, han bara skrattade...
 
Jag är helt sjukt rädd för räkor, om det är en disk i affären med räkor tar jag världens omväg bara för att slippa gå nära, fyfan usch.
 
Jag dricker minst en liter vatten innan jag somnar, det bara för att komma upp dagen efter. För när jag vaknar behöver jag verkligen gå på toa och kan inte ligga kvar i sängen.
 
Jag kan se på en person om den spelar hockey eller inte, om jag går på stan och någon går förbi kan jag helt random säga 'han spelar hockey' ibland har mina kompisar frågat och det har alltid visat sig att dom gjort det.
 
Snapchat är typ det roligaste som hänt mig, tycker det är så sjukt kul. Kan sitta och Snapchatta (?) folk i timmar, så jäkla kul.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: