BergMAN & FriMAN

 
Jenni, vet inte riktigt hur mycket hon varit med på bloggen, men inte så mycket tror jag. Jenni min lilla pruttis spelar i mitt lag, och vi är på riktigt precis likadana. Vi har haft våra stunder, både bra och dåliga. Jag menar, vilka har inte haft små fjortis-bråk? Vi har det iallafall, ett par gånger haha. Men det är lite svårt att undvika varandra när man tränar tillsammans tre gånger i veckan, det märkte vi i Göteborg på vår cup i våras. Vi åkte ner som ovänner åkte tillbaka som buddies igen. Vi har gått igenom mycket, det mesta är väl helt galna grejer som jag inte borde nämna här utan att någon anmäler mig till något mentalsjukhus eller något, men för att inte låta allt för mesig så gillar jag den här bruden (nähä?) ganska väldigt mycket, och jag bara vet att vi kommer sitta i rullstolarna om 70 år och fortfarande leta snygga hockey-hunkar på Instagram, I just know it.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: