En poäng är bättre än noll.

Efter skolan åkte jag till Forum, köpte lite naked JuiceBar (drog) och drog sedan till hallen för att kolla på lite träning och känna mig fet. Blev hämtad av mamma runt 20 över fem, och då skjutsade hon mig till Hovet. Väl där sprang jag till Pressbyrån, köpte Redbull (min andra drog) och knallade in på Hovet, helt ensam. Satte mig på en bänk där jag satt i över en timme helt ensam. Nej jag har inga vänner. Vid 18:50 var Bam klar i baren (haha) och då tog jag min lilla jacka och gick bort mot klacken. Kollade på matchen (mobilen). Alltså fyfan, känner mig som en liten fjortis nu i efterhand, men hade faktiskt en bra anledning att hålla på med mobilen 50% av matchen. Matchen slutade för övrigt 2-3 till Luleå efter straffar, men en poäng är bättre än noll, så helt missnöjd är jag ju inte iallafall.
 
 

KOMMENTARER

- Bam

HAHAHAHA. Dör.

2013-01-18 @ 10:24:13
URL: http://bamsbox.blogspot.com

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: