Helgen

Tumblr_mh3hnmrqsx1rgxhjto1_500_large
 
Lördag: Vaäcktes runt halv 9 av pappa för att åka till Liljeholmen och Realgymnasiets Öppna hus. Skolan verkade sjukt bra, och om inte mina andra två alternativ imponerar som fan är det nog här jag ska gå. Efter det skjutsade pappa hem mig till Jenni. Efter en stund åkte vi mot hallen för att spela match. Det var min första match på lite drygt tre månader, var sjukt nervös. Men vi vann med 81-21 och jag lyckades skrapa ihop 14 poäng haha... Efter matchen åkte jag tillbaka till Jenni där jag skulle spendera natten. Vi gjorde inte särskilt mycket, hon satt med sin telefon (hahaaa) och jag kollade på hockey. efter en stund somnade vi, men vid 04:15 ringde mitt larm och det var dags att vakna igen, då var det nämligen Anaheim Ducks - Nashville Predators på tv:n och min älskade Viktor skulle stå sin första match i NHL, någonsin, så det fanns verkligen inte på kartan att jag skulle missa den matchen.
 
Söndag: Vi vaknade runt halv 9 för att strax efter 9 åka mot hallen och träna småpojkarna. Efter det åkte vi återigen tillbaka till Jenni, kollade på Ducks - Predators reprisen, åt lunch för att sedan, ännu en gång åka mot hallen för att spela match. Matchen slutade 57-31 till oss och jag lyckades idag göra 15 poäng (tror jag....?). Efter det åkte jag hem, tränade lite, åt middag och duschade. Nu kollar jag på Taken, världens bästa film, för att sedan plugga lite och sedan sova.
 
Ska för övrigt skriva mer om Viktors första NHL-match i ett inlägg lite senare.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: