Humörsvängningar utan dess like

Bbujufoceaeq84d_large
 
Jag har varit glad hela dagen, alltså verkligen glad, och hoppades på att det skulle bli en grym träning. men så fort jag klev innanför dörrarna i hallen så blev jag så sjukt arg. Alltså, ville verkligen döda alla som kom i min väg. Och sedan att alla frågan hur man mår, och om allt är bra gör bara saken värre när det gäller mig. Att träningen sen gick åt helvete och jag skrek en jävla massa ord varje gång jag gjorde fel, ja, måste säga att jag tycker synd om mitt lag. Förstår inte hur dom orkar med mig? Går det ens? Jag skulle aldrig klara det. Hur som helst, kom jag hem, duschade och nu sitter jag i min säng. Borde torka och platta håret så jag kommer i säng i tid, men jag orkar verkligen inte. Borde även plugga, städa mitt rum och försöka komma på ett sätt att få jävligt mycket pengar till London, men jag orkar verkligen inte, så går väll och lägger mig snart.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: