You have to start somewhere

556597_436809946390039_1888853970_n_large
 
En sak jag har velat i flera år är att få den där kroppen som 'alla' andra har. Att bli av med mina komplex som är fler än mina ben i kroppen. Att våga visa mig i bikini, att sluta hata sommaren av den anledningen att man har så sjukt lite kläder på sig och 'visar' så mycket hud. Jag har aldrig varit nöjd med min kropp, aldrig. Och nu är det dags att ändra på det. Mitt mål är inte att se ut som en Victoria's Secret-modell, för det är inte snyggt. Mitt mål är att för det första gå ner i vikt, och sedan att bygga muskler, muskler som ska synas. Arm-muskler, ben-muskler och mag-muskler. Jag vill till sommaren ha blivit av med en massa komplex jag har, och längta till att få åka till stranden. För det är någonting som jag i dagsläget hatar och helst hoppar över.
 
Det är dags att börja kämpa på riktigt nu. Sockerberoende som jag är kommer det att bli sjukt svårt, men med inspration i form av bilder och andra runt omkring mig och med min egna lilla PT från Kalmar hoppas jag att jag ska lyckas med det jag vill lyckas med. Det är fan dags att bli biff.
 
 

KOMMENTARER

- Sabina

Det är fan dags att bli biff. Och du kommer lyckas! Med rätt mål (hint, killen med jäger, hint) och med en otroligt stor vilja kommer du att lyckas! Vi kommer bli så fit och kunna säga " jag är faktiskt nöjd med min kropp".

Let's do this together! Kolla weheartit på typ "get fit" bilder för att få mer inspo. Nu kör vi spooooniiie! <3

2013-01-29 @ 17:22:42
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: