Bloggtorka

summer paradise
 
Jag vet inte hur många gånger per dag jag tänker på att jag måste blogga, speciellt nu när jag har en dator jag kan använda. Ett litet problem bara, har ingenting att blogga om. Jag visste från början att den här sommaren inte skulle bli någon dagar-på-stranden-sena-kvällar-med-kompisarna-sommar pga min lilla valp, men jag visste inte att den skulle bli såhär tråkig. Har nog inte gjort något vettigt på hela sommaren. Eller jo, jag har uppfostrat (typ...) en valp, tränat kanske fem gånger och sovit? Liksom, vad ska jag då blogga om? 'Idag har jag gjort samma som igår, och förrigår, och dagen innan det'? Och hur kul är det egentligen att bara se massa bilder på en valp, för mig är det skitkul, såklart, det är min lilla ögonsten, men det måste ju vara världens sömnpiller för andra? Hur som helst, kommer slänga in något inlägg om det skulle hända något roligt. Nu åker ju alla mina vänner bort också, så blir helt ensam. Njuter verkligen av detta sommarlov, japp.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: