I miss the basketball days

There Is Only One Tree Hill.
 
Jag har i princip spenderat hela dagen framför min iPad, kollandes på avsnitt efter avsnitt av One Tree Hill. Kollade lite till och från på det förut, så bestämde mig för några dagar sedan att kolla om alla säsonger, då jag, i brist på liv (?) kollat klart på all avsnitt och säsonger som kommit ut av Ghost Whisperer, Pretty Little Liars och Sons of Anarchy. Är nu inne på säsong två av OTH.
 
För er som sett serien, vet att den handlar om, bland annat, basket. Så det finns säkert personer som tror att det är anledningen till att jag kollar, vilket det inte är. Dock har det blivit så att serien har fått igång min sommarträning, då jag idag, hela dagen, legat och tänkt på hur jag ska ladda över grym musik till telefonen, ta moppen och basketbollen och köra till parken (även kallad tenniplan) för att skjuta, och strax efter tio stod jag där. Dock var jag hemma redan vid elva då tre småkillar tyckte att det var en jättebra idé att åka sparkcykel där jag tränade, men men, jag kan ju alltid fortsätta här hemma då jag har hela planen och korgen för mig själv, men för mig är det inte riktigt samma sak.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: