Rix FM Festival i Kungsan

Igår när jag lämnat tillbaka lilla Dizel, som jag varit hundvakt åt över natten, till Petra, satte jag mig på bussen mot stan. Mötte upp Isatu och Victoria vid Forum, och sedan tog vi oss mot Kungsan, med ett stopp på Burger Kings toalett. När bästa Olly sjungit kom regnet, och eftersom att han, som sagt, redan sjungit, bestämde vi oss för att gå. Men då tyckte vädergudarna att lite hagel var nödvändigt, så vi sprang och tog skydd inne på Donken, och det var vi inte ensamma om. Efter en stund bestämde vi oss för att ta oss till Hötorget för att äta, och det gjorde vi, men att Isatu och Victoria skulle bli jagad av en tant var inget vi hade räknat med. Blöta, efter både hagel och regn, tog vi oss sedan hemåt, och att ta av sig de blöta kläderna, sätta på sig torra mjukiskläder och krypa ner under en flit, kan ha varit det skönaste jag gjort.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: