Sommarlovets första dagar

Igår, första hela dagen på sommarlovet vaknade jag upp hemma med Sofie som blev nattgäst här hemma tisdag till onsdag. Strax efter 12 styrde jag stegen mot bussen som skulle ta mig till Slussens tunnelbana, som i sin tur skulle ta mig till T-Centralen där jag mötte upp en vän. Väl där gick vi bort mot pendeltågen som skulle ta oss till Bålsta där denne bor. Vid 8 på kvällen klev jag innanför dörren hemma, där pannkakor var framdukat.

Efter några sms till Jenni, blev det att, återigen, styra stegen mot 21:23 bussen som skulle ta mig till Ektorp Centrum där jag blev upphämtad av Jenni och hennes mamma. Efter turer till mataffären och en gammal lagkompis, mötte vi upp Rachelle och började gå mot Skuru Berget som det tydligen kallas. Väl där möttes jag av en rad okända ansiktet, men även några som jag kände igen, bl.a. några tjejer från laget. Där stannade vi till klockan slagit halv 2, då jag och Jenni gick hem till henne där jag sov.

Som ni då antagligen förstår, vaknade jag upp bredvid bebii imorse, då det bjöds på nudlar, igen, dröm-frukost, helt klart. Blev hämtad där av mamma runt halv 2, för att åka hem, duscha och göra mig i ordning då vi runt fyra skulle åka mot Markim. Det för att fira att min syssling Markus tagit studenten. Där bjöds på mat, fika och snygga kompisar till sysslingen min. Efter några timmar där borta sitter nu familjen i bilen hemåt, vad som händer i morgon återstår att se.

Jag ber om ursäkt för sen otroligt dåliga bloggningen och kvalitén på både inlägg och bilder. Men jag skyller det på att jag inte har någon dator för tillfället och sköter allt från mobilen. Förhoppningsvis blir det bättre snart!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: