25 mars

601961_530298050341839_597804230_n_large
 
Måndag nu igen, men för en gångs skull klagar jag faktiskt inte. Anledningen är att det bara är ytterligare en dag närmre London, bara f e m dagar kvar. Och herregud vad jag tjatar haha. Min morgon var faktiskt helt okej, vaknade vid 6 (alltså vad är grejen?) men lyckades somna om, och gick upp vid halv 8. Somnade i soffan runt 11 tror jag, så vaknade med väldigt lockigt hår. men jag hann platta det innan skolan, så det gjorde inget. Första lektionen bestod sedan av Nationella i Fysik, Laboration och utvärdering, och det gick faktiskt väldigt bra, eller, det kändes bra iallafall, det kan ju ha gått åt helvete. Men men, dagen har rullat på, och jag slutar om bara 20 minuter. Ikväll blir det träning, och sedan börja på en packlista inför London, wiie!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: