28 mars

 
Vaknade upp i soffan imorse, igen, men den här gången inte klockan 6, woho? Är fortfarande väldigt förkyld men tog min till skolan ändå, jag har ju trots allt bara tre lektioner idag, och den första var gympa som jag inte kunde var med på, men jag hade skoj på läktaren med Isatu och Vickan (ha-ha). Nu har jag bara två svenska-lektioner på rad (eh tror jag..) och sedan slutar jag 11:40. Då åker jag mot Jennis skola där Rachelle möter upp mig så jag inte går helt fel. Dock komemr jag få sitta ensam under Jennis lektioner, kul... Dock har jag med mig både dator och iPad, så jag kommer ha lite att göra iallafall, förhoppningsvis, och mina små saker inte bestämmer sig för att sluta fungera.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: