Bara några timmar

Tumblr_mkc07zwufl1s6mdp6o1_500_large
 
Om bara några timmar lyfter mitt plan som ska ta ig till London, den resan som jag tjatar så mycket om just nu, men ni får stå ut. Och det känns som att jag kanske borde börja bli klar med packningen snart, men så är inte läget. Jag har inte ens börjat, jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig. Vilket kanske inte är så smart, men så är det alltid. Ska om en stund sätta igång med packingen, eller, så är det planerat, men om det blir så eller inte återstår att se. Ska även ladda över de sista 3000 bilderna från min telefon till datorn, och även ladda över lite ny musik till telefonen, att jag sedan tänk gå ut på en pw också, ja, det får vi se om jag hinner, för stressa tänker jag inte göra, har ju hela natten på mig, för någon sömn lär jag inte få då jag ska upp innan fyra.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: