Bekännelser

Jag har alltid hatat fotboll, och har aldrig sett AIK spela en enda match. Men Bam har nu tvingat med mig, så den 7/4 kommer jag se min första fotbollsmatch någonsin.
 
Jag skulle hellre frysa ihjäl än att svettas ihjäl.
 
Jag har blivit beroende av MTV, kollar på det hela tiden, speciellt Hollywood Heights, typ världens bästa program.
 
Jag har rest-uppgifter i typ alla ämnen i skolan just nu, jag är så jävla bra.
 
När jag fick reda på att DK inte spelar i AIK kommande säsong ville jag typ dö. Stängde in mig på mitt rum och deppade trots att Jenni var här.
 
Jag är sjukt kräsen när det gäller mat, så när vi ska äta typ påskmat äter jag i princip bara potatis och köttbullar, och kanske ägg.
 
Jag väljder Pepsi framför Cola alla dagar i veckan. Men det ska vara Pepsi Max, för den vanliga är så skummig.
 
Jag är i London just nu, och har det antagligen sjukt jäkla grymt.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: