Det är (var) ju ändå lov

Tumblr_mj33lgu7mv1rhzc9vo1_500_large
 
Har knappt bloggat någonting den här veckan, anledningen är att jag knappt sovit hemma någonting och inte haft datorn. Men nu när lovet är slut ska jag komma igång igen.
 
Vaknade runt 9 imorse, gick upp strax efter halv 10 för att äta frukost, men var så jäkla sugen på Tacos så det fick bli det istället. Sjukt gott var det. Vid halv 12 åkte jag, lillasyster och pappa iväg till Therese för att klippa oss. Har inte klipp mig på år och dagar så förväntade mig att 'klipp allt som är slitet' skulle bli typ 1-2 dm, men nope, var knappt något (...wooh slapp få kort hår? eh) Vi skulle ha åkt iväg på bio (vi = familjen) men jag orkade inte åka med, så jag är kvar hemma. Ska ta mig ut i solen och gå en sväng med lite bra musik i öronen tror jag. Måste även plugga lite, får se vad jag lyckas göra.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: