Fredag // Lördag

Tumblr_m8k7megvqw1qa5045o1_500_large
 
Alltså bilden haha... Hur som helst, i fredags efter skolan skulle jag träffa Jenni men hon sluta 2 timmar efter mig, så istället för att vänta så åkte jag till Solberga, hem timme Bam i en timme för att fördriva tiden lite, efter det åkte jag till Slussen där jag mötte upp Jenni innan vi åkte till T-Centralen där jag tvingade henne äta på Taco bar (... därav bilden haha). Efter det gick vi runt lite i Gallerian en stund, jag kollade på en massa Snapbacks som ska köpas när jag får pengar, är typ kär. När vi gått runt där en stund tog vi tunnelbanan mot Slussen för att sedan åka med varsin buss hem.
 
Igår, lördags, skulle jag först ha träffat Carro och senare på eftermiddagen/kvällen träffat mina tjejer, men varken det första eller det andra blev av av olika anledningar. Så istället pluggade jag lite matte (läs; gjorde tre uppgifter haha...) innan jag och lillasyster tog bussen till Orminge för att köpa lite grejer. När vi kom hem åt vi, jag tog en pw innan mello (åh vilken svenne haha, woho melodifestivalen, fest) där min älskade Robin vann. Jag typ grät och skakade som en liten 12-åring/fjortis, men det får ni ta.
 
Idag händer inte så mycket, ska om lite mindre än 2 timmar ta bussen till hallen för att spela match, och efter det blir det bara plugg resten av kvällen. Men innan jag åker ska jag försöka hinna med en pw också.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: