Pappas kläder - är mina kläder.

 
Jag ba langar posen i pappas byxor. Har den senaste tiden bott i alla pappas kläder (...okej, inte alla, men hans byxor och munkjackor) (dom är så gosiga). Så när han igår åkte upp till Särna och tog med sina mjukisbyxor blev jag lite ledsen, men sen, då såg jag att hans andra byxor var kvar hemma, den lyckan! Så eftersom att jag varit hemma idag från skolan, har jag gått runt i dom hela dagen, jäkligt skönt. Har iallafall som sagt varit hemma idag, inte gjort så mycket, sovit och ätit mat typ. Mamma kom hem runt halv 1 för att sedan åka till Akuten, bli hemskickad för att sedan åka tillbaka vid fem. Och nu är hon hemma, med en bruten tå. Bra där. Och intressant för er att läsa. Ska hur som helst till skolan imorgon så ska platta håret och kanske plugga om jag orkar. Och gå ut till tjockis-Bosse, tror att han kanske, möjligtvis vill ha mat, så ska vara snäll och ge honom det!
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: